Fysieke en Digitale Adviestafel
In de Jeugdhulpregio FoodValley is gekozen voor een inkoopmodel gebaseerd op bestuurlijk aanbesteden. Voor de procesafspraken én de inhoudelijke afspraken organiseren we fysieke en digitale adviestafels waaraan we met de aanbieders onderhandelen. Hieronder leest u welke jeugdhulpaanbieders en gecertificeerde instellingen betrokken zijn bij de verschillende onderdelen.
Deelname aan de adviestafel is niet vrijblijvend. We staan met onze partners voor een forse inhoudelijke en financiële uitdaging. Om die reden vragen we aan onze partners om zich te conformeren aan een meerjarige transformatieopgave.
We kunnen niet met alle aanbieders tegelijkertijd aan tafel. Daarom praten we in de fysieke adviestafels met een afvaardiging van onze jeugdhulpaanbieders en gecertificeerde instellingen. Aan deze fysieke adviestafels neemt een afspiegeling van de aanbieders deel. Zowel grote, middelgrote en kleine aanbieders zijn vertegenwoordigd. Hoe deze afspiegeling is gemaakt treft u aan in bijlage 4 van de procesovereenkomst. Per deelnemende aanbieder neemt één persoon plaats.
Inkoopwerkgroepen
De inkoop is verdeeld in drie percelen, te weten Ambulant, Veiligheid en Verblijf. De fysieke adviestafel kan besluiten om werkgroepen op te richten. De inkoopwerkgroepen hebben hun eigen deelgebied waarin ze vraagstukken behandelen. Deze vraagstukken worden vanuit de adviestafel aan hen voorgelegd met de opdracht te komen tot voorstellen welke mogelijk in een deelovereenkomst worden verwerkt.
Hieronder ziet u welke organisaties deelnemen in ieder perceel.
Perceel Ambulant
- J&O: Lindenhout en Reinaerde
- GGZ: Karakter, Pro Persona en PSyzorg
- LVB: ’s Heeren Loo, Siza, Lelie zorggroep en Sustvarius
- EED: LPC SBD Centraal Nederland
Perceel Verblijf
- J&O: Pluryn, Youké, Leger des Heils en Timon
- GGZ: Karakter, GGZ Centraal en Eleos
- LVB: ’s Heeren Loo, Driestroom en Stichting Breder
Perceel Veiligheid
- Leger des Heils
- Samen Veilig Midden Nederland
- William Schrikker Groep
- Jeugdbescherming Gelderland
Op de volgende data staat een Fysieke Adviestafel gepland:
2022
- Donderdag 17 februari 2022 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 14 april 2022 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 30 juni 2022 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 29 september 2022 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 24 november 2022 14.00 - 16.30 uur
2023
- Donderdag 16 februari 2023 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 20 april 2023 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 29 juni 2023 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 28 september 2023 14.00 - 16.30 uur
- Donderdag 30 november 2023 14.00 - 16.30 uur
Fysieke Adviestafel 20 april 2023
Agenda Fysieke Adviestafel Inkoop Jeugdhup d.d. 20 april 2023 (pdf, 186 KB)
Bijlage 2 - 2023 Handboek RET (pdf, 1 MB)
Bijlage 3 - Jaarverslag RET FoodValley 2022 definitief (pdf, 981 KB)
20230216 Verslag Fysieke Adviestafel Jeugdhulpregio FoodValley (pdf, 164 KB)
20230420 Verslag Fysieke Adviestafel Jeugdhulpregio FoodValley (pdf, 186 KB)
Hieronder treft u de agenda's en stukken van de Fysieke Adviestafels die al plaats hebben gevonden in 2023.
Fysieke Adviestafel 16 februari 2023
Agenda Fysieke Adviestafel Inkoop Jeugdhulp d.d. 16 februari 2023 (pdf, 147 KB)
Bijlage 1 - Plan van Aanpak Proefuitn FoodValley (Versie dec 2022) (pdf, 1 MB)
Bijlage 2 - Terugkoppeling RETdag (pdf, 81 KB)
Bijlage 3 - 20221124 Verslag Fysieke Adviestafel Jeugdhulpregio FoodValley (pdf, 206 KB)
200230216 Verslag Fysieke Adviestafel Jeugdhulpregio FoodValley (pdf, 164 KB)
Partijen die niet deelnemen aan de Fysieke Adviestafel zijn onderdeel van de Digitale Adviestafel. Deze partijen kunnen hun reacties en opmerkingen toesturen naar de Jeugdhulpregio FoodValley door te mailen naar info@jeugdfv.nl.
Werkgroep Beschikbaarheidsfinanciering
Stukken werkgroepbijeenkomst 30 augustus 2022:
- Notulen bij werkgroep beschikbaarheidsfinanciering (pdf, 98 KB)
- Presentatie werkgroep beschikbaarheidsfinanciering (pdf, 345 KB)
Werkgroep implementatie VJB
Verslagen werkgroepbijeenkomsten:
Bovenregionale documenten GVJB:
- Bovenregionale raamovereenkomst (pdf, 237 KB)
- Bijlage 1 Algemene Voorwaarden (pdf, 441 KB)
- Bijlage 2 Productenboek (pdf, 481 KB)
- Bijlage 3 Bouwstenen (pdf, 1 MB)
- Bijlage 4 Format contractmanagementgesprek (pdf, 194 KB)
- Bijlage 5 Resultaatafspraken (pdf, 377 KB)
- Bijlage 6 UEA (pdf, 2 MB)
- Bijlage 7 Referentieformulier GI (pdf, 129 KB)
- Bijlage 8 Inkoopleidraad (pdf, 431 KB)
- Bijlage 9 Factsheet bijzondere kosten jeugdbescherming (pdf, 257 KB)
Productdefinities
Productdefinities 11 juni 2021
Productdefinities 6 november 2020
- Producten ambulant (pdf, 312 KB)
- Vraag en antwoord ambulant (pdf, 282 KB)
- Producten veiligheid (pdf, 272 KB)
- Producten verblijf (pdf, 226 KB)
- Vraag en antwoord verblijf (pdf, 172 KB)
Productdefinities 29 september 2020
- Producten ambulant (pdf, 288 KB)
- Vraag en antwoord ambulant (pdf, 238 KB)
- Producten veiligheid (pdf, 375 KB)
- Vraag en antwoord veiligheid (pdf, 183 KB)
- Producten verblijf (pdf, 226 KB)
- Vraag en antwoord verblijf (pdf, 16 KB)
Productdefinities 24 juni 2020
- Memo productdefinities (pdf, 124 KB)
- Producten ambulant (pdf, 295 KB)
- Producten veiligheid (pdf, 242 KB)
- Producten verblijf (pdf, 231 KB)
Inkoopstrategie